Jak kupować?

Twój przewodnik po zakupach w Home&Co.

Sklep internetowy Home&Co. jest otwarty codziennie, 24h na dobę :) To oznacza, że zamówienie możesz złożyć z dowolnego miejsca i w dowolnej chwili - nawet w środku nocy, jeśli jesteś nocnym markiem :) 

Asortyment sklepu możesz przeglądać na kilka sposobów:

1. Korzystając z zakładki MENU w górnym pasku, zobaczysz kategorie produktów dostępnych sklepie. Możesz wybrać kategorię, która Cię interesuje, np. DEKORACJE, a następnie podkategorię, np. TACE.

2. Klikając zakładkę NOWOŚCI w górnym pasku, możesz przejrzeć najnowsze propozycje produktów.

3. Jeśli interesują Cię produkty w promocyjnych cenach, kliknij na zakładkę PROMOCJE w górnym pasku menu. 

4. Jeśli chcesz zobaczyć tylko produkty konkretnego producenta, wybierz zakładkę MARKI w górnym pasku menu, a następnie nazwę producenta. 

W każdej chwili możesz przejść na stronę główną sklepu, klikając na logo Home&Co. znajdujące się w górnym lewym rogu strony. 

Przeglądając produkty, możesz je posortować według nazwy, ceny lub daty dodania do sklepu, korzystając z menu "Sortuj według".

Jeśli zainteresował Cię konkretny produkt, kliknij na jego zdjęcie lub nazwę. Otworzy się karta produktu, na której znajdziesz informacje na jego temat: dodatkowe zdjęcia, szczegółowy opis oraz propozycje produktów powiązanych. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, możesz skorzystać z opcji "Zapytaj o produkt". Skontaktuję się z Tobą i odpowiem na Twoje pytania. 

Jeśli uważasz, że produkt spodoba się komuś z Twoich znajomych, możesz go polecić tej osobie za pomocą opcji "Poleć znajomemu," a także udostępnić produkt na Facebooku czy na Pinterest.

Jeśli stan dostępności interesującego Cię produktu jest oznaczony jako "brak towaru," możesz skorzystać z opcji powiadomienia e-mail "Powiadom o dostępności". Kiedy produkt będzie ponownie dostępny w sklepie, otrzymasz na adres e-mail wiadomość z informacją o jego dostępności. 

Decyzja o zakupie podjęta? Świetnie, wpisz odpowiednią ilość produktu i kliknij "Do koszyka".

Możesz kontynuować przeglądanie produktów, a kiedy zechcesz zrealizować zamówienie, kliknij na ikonkę koszyka w górnym pasku menu. Zobaczysz listę produktów dodanych do koszyka, ilości oraz ceny. Jeśli w ostatniej chwili postanowisz zmienić ilość produktu, wpisz nową ilość i wybierz opcję "Przelicz". Możesz też usunąć produkt z koszyka, klikając na krzyżyk. Koszyk zostanie zaktualizowany. 

Warto założyć konto w sklepie, rejestrując się jako Klient. W ten sposób zyskujesz dostęp do historii swoich zakupów, możesz monitorować ich status i nie musisz przy każdym zamówieniu wpisywać swoich danych. Jeśli jednak nie posiadasz konta w sklepie, możesz złożyć zamówienie bez rejestracji, podając swoje dane do wysyłki. W każdym przypadku zostaniesz poproszony o akceptację Regulaminu - proszę zapoznaj się z nim przed złożeniem zamówienia.  

Aby dokończyć proces składania zamówienia, musisz jeszcze wybrać formę dostawy i płatności.

Jeżeli posiadasz kupon rabatowy i chcesz z niego skorzystać, zaznacz okienko "Mam kupon rabatowy," wpisz symbol kuponu i kliknij "Użyj". Wartość zamówienia zostanie zaktualizowana.

Przed złożeniem zamówienia, na etapie podsumowania w koszyku, sprawdź dokładnie wszystkie dane.

Jeżeli wszystko się zgadza, kliknij przycisk ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY

Na Twój adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem potwierdzającym złożenie zamówienia, na który należy kliknąć. 

Realizację Twojego zamówienia rozpocznę po otrzymaniu płatności (w przypadku przedpłaty przelewem tradycyjnym lub natychmiastowym) lub po złożeniu zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem).

Jeśli posiadasz konto w sklepie, ale nie pamiętasz swojego hasła, możesz je zmienić tutaj.

 

Życzę Ci przyjemnych zakupów :) Jeśli chcesz mnie o coś zapytać lub potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu. 

  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl